loading...
عکس عاشقانه جدید
رضا بازدید : 13 سه شنبه 11 تیر 1392 نظرات (0)
چه احمقانه زنده ام ..چه وحشیانه نیسی !!!!!....
 

عکس های عاشقانه از دختر و پسر لب دریا

 

عکس های عاشقانه از دختر و پسر لب دریا

عکس های عاشقانه از دختر و پسر لب دریا

عکس های عاشقانه از دختر و پسر لب دریا

سی دیگر نمی کوبد در این خانه ی متروک ویران را
 
کسی دیگر نمی پرسد چرا تنهای تنهایم
 
ومن چون شمع میسوزم و دیگر هیچ چیزاز من نمی ماند
 
ومن گریان ونالانم ومن تنهای تنهایم
 
درون کلبه خاموش خویش اما
 
کسی حال من غمگین نمی پرسد
 
ومن دریای پر اشکم که طوفانی به دل دارم
 
درون سینه پر جوش خویش اما
 
کسی حال منه تنها نمی پرسد
 
و من چون تک درخت زرد پاییزم
 
که هردم با نسیمی میشود برگی جدا از او
 
ودیگر هیچ چیز از من نمی ماند
 

عکس های عاشقانه از دختر و پسر لب دریا

عکس های عاشقانه از دختر و پسر لب دریا

عکس های عاشقانه از دختر و پسر لب دریا

 

عکس های عاشقانه از دختر و پسر لب دریاعکس های عاشقانه از دختر و پسر لب دریاعکس های عاشقانه از دختر و پسر لب دریاعکس های عاشقانه از دختر و پسر لب دریاعکس های عاشقانه از دختر و پسر لب دریاعکس های عاشقانه از دختر و پسر لب دریا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
با سلام بلا خوش امدی من رضا هستم 16 سالمه کرمانیم امیدوارم اخرین بارت نباشه میایی تو وبم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 919